8.11.2013

CAFÉ BRUNO

Muistatteko kun mainitsin vaihtavani työpaikkaa? Viikko sitten perjantaina saimme kahvilamme Café Brunon ovet auki asiakkaille. Nyt olen selvinnyt alku-uupumuksesta ja arki alkaa pikkuhiljaa tasoittumaan. Innoissani olen joka tapauksessa, sillä minun vastuullani ovat kahvilan leivonnaiset; kakut, keksit, pullat ja mahdolliset kausituotteet. Pääni pursuaa erilaisia ideoita ja ajatuksia joulukaudelle niin herkkujen kuin kahvilan sisustuksenkin suhteen! 

Café Bruno löytyy Jokelan asemalta, eli jos matkustat Riihimäen ja Helsingin väliä, poikkea maistamaan ihanaa porkkanaleivosta tai sitrusjuustokakkua!
bruno blogiin

6 kommenttia :

Elina kirjoitti...

Oh, juustokakku on parasta! Ja onnea hei uudesta työpaikasta :)

Essi kirjoitti...

Voi miten kaunis blogi sulla on! :-)

http://mylifeandmystoryy.blogspot.fi/

Henna kirjoitti...

Hei wau! Oon ihan hengessä mukana, Jokelan asemalta niin monet kerrat oon minne milloinkin lähtenyt ja vähän myötätunnosta harmitellut kun asema sulki ovensa. Oon haaveillut että kumpa siihen joku tekis sellaisen ihanan tunnelmallisen, persoonallisen kahvilan että kun sisälle astuu niin joutuu lähtemään sillä viimeisellä mahdollisella junalla, koska kahvilassa viihtyy. Onnea ja tsemppiä ja menestystä, vaikka ei taida sun oma yritys ollakkaan. T: entinen jokelalainen

Iida kirjoitti...

Kiitos Henna mukavasta viestistäsi (: Yritetään kovasti saada kahvilasta viihtyisä!

Unknown kirjoitti...

Moikka! Sulle ois haaste mun blogissa, toivottavasti otat sen vastaan :)

http://www.liveyourlifewith.blogspot.fi/2013/11/haaste.html

Iita kirjoitti...

Voi kiitos nikdy hyv, toivottavasti saan aikaiseksi vastata haasteeseen jossain vaiheessa (: