29.2.2016

VUODEN ENSIMMÄINEN

Alkuvuosi on mennyt aikamoisessa pimennossa. Vuoden vaihteessa netti lakkasi toimimasta ja kuukauden verran odottelin josko se alkaisi toimimaan, mutta lopulta päädyin vaihtamaan liittymää. Nyt olen siis palannut ja selvinnyt joulukalenteriurakan jälkeisestä uupumuksesta, ja valmis aloittamaan uuden vuoden myös blogin puolella.

keinis by iidapaavola92 on 500px.com

Jotta tämän vuoden ensimmäinen postaus sisältäisi jotain muutakin kuin yleisluontoista löpinää, listaan alkuvuoden lempparijutut ja ilonaiheet!

- Lämpö. Kovimmilla pakkasilla lämpömittari on sisällä näyttänyt +14 astetta, jolloin todella osaa arvostaa lämpöä. Pönttöuuni kammarissa on ollut monen päivän pelastaja!

- Jalmari on koko alkuvuoden nukkunut yöt sängyssä, joko jaloissa, meidän välissä tai viileimpinä öinä könynnyt peiton alle. Tuntuu turvalliselta nukkua kun koko pieni perheemme on samassa pedissä.

- Olen onnistunut kohentamaan kuntoa ja tehnyt sen niin pienin askelin, etten olisi voinut kuvitellakaan saavani tällaisia tuloksia näin lyhyessä ajassa!

- Minulla on ollut innostus tehdä hyvää ja terveellistä ruokaa, ja olen oppinut gluteenitonta leivontaa!

- Ostin uudet silmälasit!

keinis by iidapaavola92 on 500px.com

Useamman vuoden ajan kevät on ollut minulle väsyttävä ja rankka, ja toivonkin että energia riittäisi ja saisin itseäni potkittua eteenpäin. Kesän tullen olo helpottaa, mutta tämä kevät on niin täynnä mukavaa tekemistä, että harmittaa jos en jaksakaan nauttia siitä. Kaikki tämän kevään puuhastelu huipentuu heinäkuulle, mutta kerron siitä lisää myöhemmissä postauksissa.

Ei kommentteja :